روند ثبت سفارش
در حال حاضر امکان دریافت حضوری سفارش وجود ندارد و سفارشات فقط به صورت غیر حضوری ارسال می شوند.
بخش آدرسها شامل دو بخش آدرس صورتحساب (آدرس مکان تکمیل صورتحساب) و آدرس حمل و نقل (آدرس مکانی که قرار است کالا ارسال شود) می باشد که می بایست اطلاعات ضروری و ستاره دار آنها را جهت خرید و ارسال کالایتان پر نمایید.
نکته مهم : چنانچه می خواهید کالا به آدرس خودتان ارسال شود در قسمت آدرس حمل و نقل نیز آدرس خودتان را تکمیل نمایید اما چنانچه بخواهید سفارشتان را به آدرسی دیگر غیر از آدرس خودتان ارسال نمایید می بایست آن آدرس را در مکان حمل و نقل وارد نمایید و سفارشتان به آن آدرس ارسال می شود.
(لطفا دقت نمایید که اطلاعات آدرس را به صورت صحیح و دقیق پر نمایید لذا در صورتی که آدرستان را اشتباه وارد نمایید کالا به آدرس اشتباه ارسال می شود و مسئولیت آن بر عهده خود شماست.)
بله. برای خرید میبایست ثبت نام کنید.
چنانچه کالاهای مورد نیازتان در سایت و به تعداد لازم موجود باشد فقط از طریق سایت ثبت سفارش صورت میپذیرد.
اما در صورتی که خرید عمده دارید می توانید تماس بگیرید و سفارشتان را تلفنی بدهید.
پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز به سبد خریدتان وارد مرحله تسویه حساب می شوید، در این مرحله چنانچه کد تخفیف دارید آن را وارد نمایید و همچنین در صورتی که تاکنون آدرس پروفایلتان را تکمیل نکرده اید باید در این مرحله آدرستان را تکمیل نمایید سپس بر روی ثبت سفارش کلیک نمایید و با استفاده از کارتهای بانکی پرداخت را انجام دهید.پس از اینکه پرداخت با موفقیت انجام شد سفارش شما ثبت می شود و در اسرع وقت بسته بندی و ارسال می گردد.
در قسمت ورود به سایت روی عبارت رمز عبور را فراموش کرده اید؟ کلیک کنید و ادامه مراحل را انجام دهید.در این صفحه اطلاعات کاملتری را می توانید مشاهده نمایید.
در حال تکمیل …
خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
اما میتوانید درخواست بدهید تا در صورت امکان آن کالا را موجود کنیم.
برای سفارش عمده می توانید تماس بگیرید.
در مشهد ارسال از طریق پیک و یا تاکسی اینترنتی انجام می شود.
برای شهرهای دیگر (غیر از مشهد) ارسال از طریق پست انجام می شود و برای بارهایی که امکان ارسال از طریق پست نباشد از طریق اتوبوسرانی و یا باربری انجام خواهد شد.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد ، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
کالاهای سفارش داده شده پس از تجمیع دوبار در هفته ارسال می شوند.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.